سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ استیکر تبلیغاتی

چاپ استیکر تبلیغاتی با کیفیت

چاپ استیکر تبلیغاتی، چاپ وینیل یا استیکر، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را بصورت همزمان دارد.

کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ ای ویترین‌ ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار میرود.

همچنین کاربرد تزئینی آن در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاقهای نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزیینات آشپزخانه اتاق‌ خواب و… است.

ابعاد و انداره های مختلف ، تنوع رنگی و کیفیت جوهر همچنین قابلیت نصب بر روی تمام سطوح با ماندگاری های متفاوت، مجموعه ی چاپخانه ایران زمین را در چاپ استیکر متمایز ساخته است.

برای چسباندن استیکر قبل از هر چیز سطح مورد نظر باید کاملا تمیز گردد. سپس سطح را به مخلوط آب و مایع ظرفشویی آغشته کرده تا هم از ایجاد حباب های احتمالی جلوگیری گردد و هم استیکر به راحتی روی سطح جا به جا شود. در مرحله بعد آب زیر استیکر را با کاردک و یا کارت بانکی خالی کرده و اجازه دهید تا استیکر خشک شود.

بسیاری از تولید کنندگان و پخش کنندگان، چاپ استیکر اتومبیل را در راستای کارهای تبلیغاتی خود قرار داده اند.

این روزها استفاده از استیکر های تبلیغاتی بر روی اتوبوس ها و اتومبیل ها بسیار باب شده است. اتوبوس ها به دلیل اینکه به تعداد دفعات بسیار زیادی در طول روز در معرض دید همگان قرار می گیرند، مکان های مناسبی برای تبلیغات کمپانی های کوچک و بزرگ هستند.

چاپ استیکر تبلیغاتی در انواع مختلفی به چاپ می رسند. اینکه چه استیکری و با چه نوع چاپی را انتخاب کنید کاملا به فضایی که می خواهید آن را نصب کنید بستگی دارد.

برای چاپ استیکر تبلیغاتی میتوانید با گروه چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید.