سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ استیکر شبرنگ

چاپ استیکر شبرنگ

چاپ استیکر شبرنگ ، وینیل شبرنگ استیکرهایی است که قابلیت رفلکس نور بالا و خاصیت شبرنگی دارند و در تاریکی شب و یا مکان‌ هایی که نور کافی در آنها دارند بخوبی طرح و شکل روی خود را بازتاب میدهند.

استیکر شبرنگ در کلیه مکان‌ هایی که نور کم است و یا کاربری زیادی در شب دارند استفاده میشوند؛ مکان‌ هایی مثل سطح بدنه خودرو ها و ماشین‌ های سنگین، تابلو ها و علائم راهنمایی رانندگی در خیابان‌ ها و جاده‌ ها، فضا های باز نمایشگاهی، ماشین‌آلات و معابر معادن و بسیاری مکان‌ های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

چاپ استیکر شبرنگ در چاپخانه ایران زمین با کیفیت عالی و کاملا و تخصص کامل انجام میشود و از دستگاه هایی برای چاپ استفاده میشود که نتیجه ی معقول و با کیفیتی را به شما عزیزان عرضه کند.

چاپخانه ایران زمین چاپ استیکر در انواع ومدل های گوناگون را با کیفیت عالی و از رنگ هایی استفاده می کند که دارای کیفیت باشد.

در چاپخانه ایران زمین به انواع استیکر شیشه‌ای، استیکر شیری، استیکر شبرنگ و استیکر مش تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است. برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن می توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : چاپ استیکر شیری، تفاوت چاپ استیکر مات و براق ، چاپ استیکر مات

برای چاپ استیکر شبرنگ در رنگ های مختلف میتوانید با چاپخانه ایران زمین در ارتباط باشید :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14

?  02188893140