سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ روی پارچه مدرن

چاپ روی پارچه مدرن ، شما میتوانید با ارائه ی پارچه ی خود از خدمات چاپ با بهره مند شوید. ما برای اینکار از روش سابلیمیشن استفاده مینمائیم که به چاپ دیجیتال روی پارچه نیز معروف شده است. در این روش هم چاپ در ابعاد کوچک و هم در ابعاد بزرگ روی پارچه میسر میباشد.

نام پارچه های قابل چاپ

در نهایت طبق تجربیاتی که ما در این مورد در مورد چاپ پارچه بدست آوردیم و طی آزمون و خطا هائی که روی پارچه های مختلف برای مشتریان گوناگون انجام گرفته است به این نتیجه رسیده ایم که پارچه هائی مانند : ساتن، اسپان، فلامنت، ریون، شانتون، پورش، حریر، ونیزی، قواصی و برخی از پارچه های خانواده ی ویسکوز قابل چاپ میباشند.

این پارچه ها در موارد گوناگونی کاربرد دارند و مورد استفاده قرار میگیرد. این پارچه ها جواب خود را پس داده اند و عموما بدون دردسر و مشکل قابل چاپ میباشند.

با این حال خلوص تولید پارچه ها، نحوه ی بافت و الیاف و موادی که کارخانه ی تولید کننده ی آن ها در تولید نخ مربوطه مورد استفاده قرار میدهد عموما بسیار متنوع میباشد لذا بهترین روش برای پیش بینی چاپ پذیر بودن پارچه تست آن میباشد تا از این نظر اطمینان حاصل شود که آیا پارچه قابل چاپ میباشد یا خیر.

بیشتر بخوانید : چاپ پارچه با جوهر اکوسالونت ، چاپ روی پارچه با بهترین چاپخانه

چاپ روی پارچه مدرن را به صورت تخصصی و حرفه ای را میتوانید با چاپخانه ایران زمین به انجام برسانید ، چاپخانه ایران زمین در زمینه ی چاپ روی پارچه به صورت حرفه ای عمل میکند برای در ارتباط بودن با ایران زمین میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید :

تهران – میدان فاطمی – خیابان فاطمی – پلاک 14